opiłek w oku

Jaskra, Zaćma, porady okulistów.

opiłek w oku

Postprzez Wadim » 11 sty 2012, o 17:26

Ponad tydzień temu metalowy opiłek wpadł mi do oka, okulista na ostrym dyżurze go usunął, niby wszystko było ok, do dzisiaj. Oko zaczęło łzawić, czuje tępy ból który promieniuje na skroń. Czy możliwe jest że okulista jednak nie usunął mi tego opiłka lub jego część została w oku? Wizytę mam umówioną dopiero na piątek.
Wadim
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 17:11

Re: opiłek w oku

Postprzez Illusion » 12 sty 2012, o 09:56

Witam Wadim.

Twoje dolegliwości mogą wynikać z tego, że w oku został jeszcze jakiś odłamek z tego opiłka albo po prostu "ranka" na rogówce daje o sobie znać. Tak czy siak na Twoim miejscu niezwłocznie udałabym się do specjalisty. Może też być tak, że te objawy nie mają nic wspólnego z tym nieszczęsnym opiłkiem tylko są wynikiem jakiejś zupełnie innej dolegliwości, która ujawniła się akurat w tym momencie. Czasem tak bywa. Sugeruję niezwłoczną wizytę u okulisty.
Illusion
 
Posty: 39
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 15:42

Re: opiłek w oku

Postprzez dzika » 12 sty 2012, o 14:49

Może poprostu znowu coś utknęło :) Czasami ciało obce w oku nie daje od razu znaku.A może tak być że te wcześniejsze nie zostało do końca wyjęte.Ja bym szukała natychmiast pomocy, bo wiem jak potrafi boleć oko.
dzika
 
Posty: 479
Dołączył(a): 11 sty 2011, o 17:08

Re: opiłek w oku

Postprzez niki » 12 sty 2012, o 18:30

Mógł też powstać jakiś stan zapalny w oku. Nie zwlekaj, idź do okulisty!
niki
 
Posty: 350
Dołączył(a): 22 gru 2010, o 11:46

Re: opiłek w oku

Postprzez Wadim » 16 sty 2012, o 16:59

Po wizycie wszystko się wyjaśniło. Opiłka nie było, ale wdało się zapalenie rogówki i stąd ten ból i łzawienie. Została mi przypisana maść z wit.A i krople, za tydzień mam się zgłosić na wizytę kontrolną. Z tego co wyczytałem w internecie to całe to zapalenie może być bardzo niebezpieczne. Dzięki za udzielone info.
Wadim
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 sty 2012, o 17:11

Re: opiłek w oku

Postprzez mati-wawa » 17 sty 2012, o 11:13

Hej Wadim
Moj kumpel pracuje jako spawacz i u niego to juz ,,normalka,, że ma jakies opilki w oku, tez mial ostatnio taka sytuacje ale okazalo się ze nie wyjeli mu calego tego opilka i musial drugi raz jechac na dyzur. Nie jest za wesolo z taka praca ale niestety ktos musi to robić ;)
Nie ma zartow z oczami więc uważajcie spawacze!!!!!!

Pozdro
mati-wawa
 
Posty: 55
Dołączył(a): 2 lis 2011, o 22:11

Re: opiłek w oku

Postprzez dzika » 17 sty 2012, o 16:44

Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest używać okularów ochronnych.Czasami opiłek może mocno i głeboko utknąć, a wtedy jazda jest na maksa i z bólem,i z szukaniem fachowej pomocy.Pozdro.
dzika
 
Posty: 479
Dołączył(a): 11 sty 2011, o 17:08

Re: opiłek w oku

Postprzez Bartosz » 1 lut 2012, o 11:16

Witam
ja tez mialem wyjmowany opilek z oka- co prawda bylo to juz jakis czas temu ale bardzo mi sie podobala wizyta u okulisty i ogolnie podejscie lekarza- musialem podpisac zgode na wyjecie ciala obcego z oka, dostalem jakies leki i po tygodniu mialem kontrole.
Bartosz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 11 maja 2011, o 14:00

Re: opiłek w oku

Postprzez OptykAniaM » 4 lut 2012, o 13:33

O okularach ochronnych niby wszyscy wiedzą a i tak mało który z panów ich używa. Wiem z doświadczenia i ilości pacjentów z ciałem obcym w oku :D
Avatar użytkownika
OptykAniaM
 
Posty: 106
Dołączył(a): 24 sty 2011, o 11:18
Lokalizacja: Olsztyn

Re: opiłek w oku

Postprzez LEMUR » 4 lut 2012, o 15:36

Aniu, nie wiedzialas ze okulary ochronne sa passé ;)
Avatar użytkownika
LEMUR
 
Posty: 635
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 10:22

Następna strona

Powrót do Wady wzroku i choroby oczu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości