Okulary do sztucznego światła

Informacje ogólne dotyczące szkieł . Poliwęglan oraz pozostałe rodzaje materiałów. Budowa soczewki. Uszlachetnienia soczewek.

Okulary do sztucznego światła

Postprzez katja.asd » 22 paź 2014, o 00:22

Mam światłowstręt, oficjalnie stwierdzony przez lekarza. Niestety optykom ciężko jest zrozumieć, że kogoś może razić sztuczne światło i proponują antyrefleks (mam, nie działa), fotochromy (nie działają w sztucznym świetle), a następnie odsyłają do psychiatry. A ja chcę po prostu mieć okulary-zerówki, w których będę mogła przebywać w silnie oświetlonych pomieszczeniach, takich jak sklepy lub pomieszczenia biurowe. Chcę móc w nich pracować na komputerze.

Nie chciałabym, żeby okulary wyglądały jak przeciwsłoneczne, ponieważ chodzenie w takich okularach w pomieszczeniach wywołuje nieprzyjemne reakcje otoczenia.

Znalazłam coś takiego w internecie, ale kompletnie nie znam się na szkłach: http://www.optyka-sidor.pl/ok_filtr.html

Jestem z Trójmiasta, ale mogę zamówić okulary przez internet.
katja.asd
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 paź 2014, o 15:54

Re: Okulary do sztucznego światła

Postprzez katja.asd » 24 paź 2014, o 23:24

Tu też nikt nic nie wie?
katja.asd
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 paź 2014, o 15:54

Re: Okulary do sztucznego światła

Postprzez cicha_woda » 29 paź 2014, o 17:02

Moim zdaniem warto by było spróbować soczewek z lekkim zabarwieniem...
cicha_woda
 
Posty: 112
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 11:19

Re: Okulary do sztucznego światła

Postprzez niki » 30 paź 2014, o 14:09

Moim zdaniem w grę wchodzą raczej tylko barwione soczewki. Stopień zabarwienia powinien pomóc Ci wybrać optyk. Możesz pomyśleć też o barwieniu gradalnym: ciemniejsza góra soczewki rozjaśniająca się ku dołowi. Wyglądają super.
niki
 
Posty: 410
Dołączył(a): 22 gru 2010, o 11:46

Re: Okulary do sztucznego światła

Postprzez Olivka » 31 paź 2014, o 15:49