Uszkodzenie oprawki okular贸w w czasie wymiany szkie艂

Witam serdecznie.
Przedstawie po kr贸tce ca艂a historie.
Zleci艂em wymiane szkie艂 w salonie optycznym , w kt贸rym oko艂o 2 lata wcze艣niej zakupi艂em okulary wraz z oprawkami. Oprawki by艂y w idealnym stanie gdy偶 nie by艂y u偶ywane i sama pani przyjmuj膮ca zlecenie powiedzia艂a 偶e wygl膮daj膮 jak nowe... Dobrano mi odpowiednie szk艂a, zap艂aci艂em z g贸ry zaliczke na kwote 100z艂 ( ca艂kowity koszt 319 z艂) i odda艂em okulary w salonie optycznym do wymiany. Po nieca艂ym tygodniu okulary by艂y gotowe, odbra艂em je podpisa艂em odbi贸r zap艂aci艂em reszt臋 sumy. Po wyj艣ciu z salonu przegl膮daj膮c si臋 w 艂azience ( by艂o to w du偶ym centum hanlowym),zauwa偶y艂em ze oprawki zosta艂y uszkodzone, dopiero w du偶ym lustrze i przy lepszym 艣wietle zauwa偶y艂em rys臋 od wewn臋trznej strony oprawek tu偶 przy samych szk艂ach w dolnej cz臋艣ci oprawek, ubytek plastiku kt贸ry wygl膮da tak jak by oprawka by艂a p臋kni臋ta ( oprawka jest czarna plastikowa, u do艂u oprawek plastik jest przezroczysty). Szybko wr贸ci艂em do salonu- od czasu odbioru min臋艂o mo偶e 20 minut. Panie w sklepie kaza艂y mi spisa膰 reklamacje, w kt贸rej opisane by艂o uszkodzenie i czeka膰 na decyzje. By艂o to 26 pa藕dziernika bierz膮cego roku. Dzi艣 otrzyma艂em odpowied藕 z salonu w kt贸rej moja reklamacja zosta艂a odrzucona. W uzasadnieniu napisano i偶 uszkodzenie nie powsta艂o w pracowni gdzie wymieniano szk艂a i 偶e w momencie odbioru powienienem dok艂adnie obejrze膰 przedmiot. Dlatego uznano i偶 moja reklamacja jest bezpodstawna. Jednak偶e w trosce o klienta przyznano mi 30 % rabat na nast臋pne zakupy w owym salonie.
Co w tym przypadku mam zrobic, gdy偶 uwielbia艂em swoje okulary a tym bardziej nie zamierzam wydawa膰 zn贸w ponad 500 z艂 na zakup nowych okular贸w... A kierownik salonu jest arogancki sam dobiera艂 mi okulary i pr贸bowa艂 mi jeszcze wm贸wi膰 偶e okulary wcze艣niej by艂y uszkodzone... A ten rzekomy rabat to czyste wyzyskiwactwo i pr贸ba udobruchania klienta... Tym bardziej nie rozumiem tego bo jak w 20 minut mo偶na by艂o by uszkodzi膰 okulary w tak specyficznym miejscu...
Z g贸ry dzi臋kuj臋 za odpowied藕 i zainteresowanie
Przedstawie po kr贸tce ca艂a historie.
Zleci艂em wymiane szkie艂 w salonie optycznym , w kt贸rym oko艂o 2 lata wcze艣niej zakupi艂em okulary wraz z oprawkami. Oprawki by艂y w idealnym stanie gdy偶 nie by艂y u偶ywane i sama pani przyjmuj膮ca zlecenie powiedzia艂a 偶e wygl膮daj膮 jak nowe... Dobrano mi odpowiednie szk艂a, zap艂aci艂em z g贸ry zaliczke na kwote 100z艂 ( ca艂kowity koszt 319 z艂) i odda艂em okulary w salonie optycznym do wymiany. Po nieca艂ym tygodniu okulary by艂y gotowe, odbra艂em je podpisa艂em odbi贸r zap艂aci艂em reszt臋 sumy. Po wyj艣ciu z salonu przegl膮daj膮c si臋 w 艂azience ( by艂o to w du偶ym centum hanlowym),zauwa偶y艂em ze oprawki zosta艂y uszkodzone, dopiero w du偶ym lustrze i przy lepszym 艣wietle zauwa偶y艂em rys臋 od wewn臋trznej strony oprawek tu偶 przy samych szk艂ach w dolnej cz臋艣ci oprawek, ubytek plastiku kt贸ry wygl膮da tak jak by oprawka by艂a p臋kni臋ta ( oprawka jest czarna plastikowa, u do艂u oprawek plastik jest przezroczysty). Szybko wr贸ci艂em do salonu- od czasu odbioru min臋艂o mo偶e 20 minut. Panie w sklepie kaza艂y mi spisa膰 reklamacje, w kt贸rej opisane by艂o uszkodzenie i czeka膰 na decyzje. By艂o to 26 pa藕dziernika bierz膮cego roku. Dzi艣 otrzyma艂em odpowied藕 z salonu w kt贸rej moja reklamacja zosta艂a odrzucona. W uzasadnieniu napisano i偶 uszkodzenie nie powsta艂o w pracowni gdzie wymieniano szk艂a i 偶e w momencie odbioru powienienem dok艂adnie obejrze膰 przedmiot. Dlatego uznano i偶 moja reklamacja jest bezpodstawna. Jednak偶e w trosce o klienta przyznano mi 30 % rabat na nast臋pne zakupy w owym salonie.
Co w tym przypadku mam zrobic, gdy偶 uwielbia艂em swoje okulary a tym bardziej nie zamierzam wydawa膰 zn贸w ponad 500 z艂 na zakup nowych okular贸w... A kierownik salonu jest arogancki sam dobiera艂 mi okulary i pr贸bowa艂 mi jeszcze wm贸wi膰 偶e okulary wcze艣niej by艂y uszkodzone... A ten rzekomy rabat to czyste wyzyskiwactwo i pr贸ba udobruchania klienta... Tym bardziej nie rozumiem tego bo jak w 20 minut mo偶na by艂o by uszkodzi膰 okulary w tak specyficznym miejscu...
Z g贸ry dzi臋kuj臋 za odpowied藕 i zainteresowanie