margeritta napisa艂(a):Tak,trzeba pomy艣le膰 i dopasowa膰,tylko problem tkwi w tym,偶e niekt贸rym nie chce si臋 my艣le膰 i "m臋czy膰" z takimi pierdo艂ami. Kr贸tko m贸wi膮c klient,kt贸ry przychodzi z reklamacj膮 b膮d藕 innym problemem zwi膮zanym nie koniecznie z zakupem okular贸w,jest traktowany jak z艂o konieczne. Najlepiej jak trafiaj膮 si臋 tacy,kt贸rzy przychodz膮,wybieraj膮 oprawy (oczywi艣cie nie marudz膮 przy tym),nast臋pnie prosz膮 o najlepszej jako艣ci szk艂a do kompletu,zostawiaj膮 zaliczk臋 i wychodz膮
nie znam jeszcze fina艂u sprawy bo chyba w weekend bede rozmawia艂a z rodzin膮, ale to nie jest tak, 偶e optyk umywa艂 r臋ce, mo偶e chcia艂 pom贸c ale irytowa艂 ich m贸wi膮c jedno a robi膮c drugie, zreszta sam fakt 偶e nie chcia艂 podac producenta oprawy by艂 dla mnie dziwny, ale jednak zabra艂 te okulary by poszukac czego艣 bardziej odpowiedniego. A z tym dopasowaniem to wcale nie jest tak 艂atwo jakby sie wydawa艂o bo ja sama posz艂am z nimi do mojego optyka i Pani szuka艂a zausznik贸w kt贸re by pasowa艂y i by艂y podobne do poprzednich ( wbrew pozorom to jest dziewczynka kt贸ra nosi te okulary bo sa cool a inny kszta艂 zausznika wg niej to ju偶 nie to samo)- Optyczka znalaz艂a podobne zauszniki ale mia艂y inne mocowanie i nawet dzwoni艂a czy nie ma odpowiednik贸w z innym mocowaniem, ale niestety... zbyt szerokie zauszniki odpada艂y, zbyt d艂ugie i te 藕le przylegaj膮ce do oprawy r贸wnie偶- wi臋c faktycznie prosto nie jest
Te okulary mia艂y byc tylko do wrze艣nia- p贸藕niej kontrola -wi臋c p贸ki co nie chc膮 nara偶a膰 si臋 na dodatkowe koszty.
A co do Klient贸w to chyba podobnie to dzia艂a w drug膮 stron臋- 偶e przychodzi Klient - zast zainteresowany towarem wi臋c wypytuje, czasem chce dotkn臋膰 , przymierzy膰 ( w zale偶no艣ci od towaru) i od sprzedawcy oczekuje fachowego doradztwa i sami wiemy po r贸偶nych sklepach, 偶e czasem jeste艣my usatysfakcjonowani obs艂ug膮 a czasem czujemy si臋 zaniedbani