Strona 2 z 2

Re: szkła progresywne a oprawy

PostNapisane: 29 lis 2013, o 15:13
przez mola
Jeżeli w ciągu 14 dni nie masz żadnej informacji co do przebiegu reklamacji możesz ją uznać za rozpatrzoną pozytywnie :)

Re: szkła progresywne a oprawy

PostNapisane: 29 lis 2013, o 16:16
przez fado
Ok. 14 dni mija reklamacja rozpatrzona pozytywnie i co dalej? jaki jest czas na otrzymanie spowrotem reklamowanego towaru?

Re: szkła progresywne a oprawy

PostNapisane: 3 sty 2014, o 10:29
przez wCzteryOczy
W momencie kiedy dostajesz odpowiedź pozytywną towar chyba powinien być już na miejscu i tu w zależności od żądań możesz oczekiwać zwrotu towaru/naprawy/wymiany.

Re: szkła progresywne a oprawy

PostNapisane: 7 sty 2014, o 13:57
przez fado
Źle napisałem.... ile czasu sprzedawca ma na ew. naprawe?

Re: szkła progresywne a oprawy

PostNapisane: 13 cze 2014, o 11:07
przez wCzteryOczy
Czas naprawy chyba nie jest określony, jak wiadomo czasami sprzedawca musi czekać na części, a ich dostawa nie zależy od niego

Re: szkła progresywne a oprawy

PostNapisane: 25 cze 2014, o 16:36
przez niki
Przepisy określają chyba tylko jaki czas ma sprzedawca na odpowiedź w sprawie uwzględnienia reklamacji. Reszta to kwestia umowna pomiędzy sprzedającym, a kupującym. Najczęściej jednak towar jest już naprawiony, lub jest zgoda na wymianę lub zwrot pieniędzy.

Re: szkła progresywne a oprawy

PostNapisane: 14 lis 2017, o 16:28
przez victor
Czy okulary korekcyjne podlegają takim samym warunkom reklamacji jak inne produkty, np buty czy odzież? Chodzi mi o to że są robione "na miarę" i indywidualnie dla każdego. Czy to nie ma znaczenia?

Re: szkła progresywne a oprawy

PostNapisane: 5 gru 2017, o 19:03
przez immortal
To, że są "szyte na miarę" nie zwalnia optyków od porządnego wykonania pracy ;) a wręcz powinno bardziej mobilizować!

Re: szkła progresywne a oprawy

PostNapisane: 4 kwi 2018, o 12:45
przez victor
immortal napisał(a):To, że są "szyte na miarę" nie zwalnia optyków od porządnego wykonania pracy ;) a wręcz powinno bardziej mobilizować!


Oczywiście, zgadzam się, tylko chodzi mi o to, czy przepisy okreslające warunki reklamacji i gwarancji są takie jak w przypadku np. butów, czy nie podchodzi to raczej pod usługi wykonywane na zamówienie?