visionnata pisze:
Generalnie jest określony okres czasu,ale niestety z klientami na tyle różnie bywa,że potrafią przyjść po pół roku i stwierdzić,że nie mogą się przyzwyczaić
Jako zwykły klient rozumiem to i sam wykorzystuję jeżeli trzeba, ponieważ gwarancja zakładu może być, a może nie być., ale przepisy ustawy konsumenckiej wyraźnie mówią, że w okresie 2 lat od zakupu można zgłosić niezgodność towaru z umową, przy czym, jeżeli zgłosi się to w okresie do 6 miesięcy, tzn., że wada występowała już w momencie zakupu. A więc dlaczego miałby nie reklamować, jeżeli jest niezgodność z umową, a jest, bo źle widzi, a jak producenci (i zapewne optycy) zapewniają w okularach progresywnych będzie:
„
o stabilna percepcja obrazu i optymalna korekcja niezależnie od kąta widzenia
o szerokie pola widzenia bez ograniczeń
o idealne widzenie na każdą odległość!
o komfortowe widzenie w każdym wieku!
o bardzo szerokie, wolne od zniekształceń pola widzeniadoskonałe widzenie bez ograniczeń
„
To cytat z artykułu jaki znalazłem w Internecie:
http://www.fundacjawitelo.pl/?s=artykuly&i=14Z tego co wiem, gwarancja nie ogranicza praw klienta wynikających z innych przepisów prawa, a nawet chyba taka klauzula musi być wpisana w warunkach gwarancji.